0% Complete
02144443008
info@cired.ir
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد
نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در طرح تکریم ارباب رجوع به منظور توسعه شبکه های زیر ساخت- مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس
نویسندگان :
عاطفه زارع (شرکت توزیع نیروی برق استان فارس) , مهدی طاهری (شرکت توزیع نیروی برق استان فارس)
کلمات کلیدی :
فناوری اطلاعات و ارتباطات، تکریم ارباب رجوع، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، شبکه های زیرساخت
چکیده :
شبکه های زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات از تلفیق سه حوزه اطلاعات، کامپیوتر و ارتباطات پدید آمده است بخش کامپیوتر، سخت افزار و تأمین کننده تجهیزات و ادوات لازم، و داده ها و اطلاعات، به عنوان خمیر مایه و مواد اولیه در درون شبکه، و ارتباطات مخابراتی بخش سوم است که وظایف برقراری رابطه بین دو بخش دیگر را بر عهده دارد. شبکه های زیر ساخت به عنوان نگهدارنده و توسعه دهنده زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات ، وظیفه تحلیل، طراحی، توسعه، نگهداری و پشتیبانی شبکه اینترنت و اینترانت را به عهده دارد. در این پژوهش از بین ابعاد شبکه های زیر ساخت سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات، رضایت مندی عمومی، کاهش هزینه ها، کاهش شکایات و پاسخ گویی سریع انتخاب شده اند و تأثیر این ابعاد بر تکریم ارباب رجوع بررسی گردیده است.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.6.2